محمد احسانی مدیر سابق شبکه یک سیما درباره همکاری خود با سازمان صداوسیما بیان کرد که اکنون در جلسات طرح و برنامه و اتاق فکر شبکه سه حضور دارد.

به گزارشپایگاه خبری و تحلیلی سورهبه نقل از خبرگزاری مهر : محمد احسانی عضو هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر درباره فیلم های امسال جشنواره و موضوعات آنها 

گفت: امسال تعداد فیلم های قصه گو در جشنواره بیشتر شده بود و فکر می کنم خود مردم هم چنین آثاری را بیشتر می پسندند و منتقدان هم طبعا یکی از معیارهایشان همین مساله است.

وی همچنین درباره محتوای فیلم ها نیز بیان کرد: امسال فیلم های سینمایی در جشنواره فجر مجموعه ای از موضوعات را در بر می گرفتند و شاید یکی از ویژگی های آثار در این جشنواره تنوع موضوعی آنها، ژانر و حتی ساختار باشد و امیدواریم که مردم هم از دیدن فیلم ها راضی باشند.

مدیر سابق شبکه یک سیما در ادامه درباره رفتن خود از این شبکه و اینکه گفته شده بود به دلیل حضور در جشنواره فجر به عنوان عضو هیات انتخاب از مدیریت شبکه یک کنار رفته است، عنوان کرد: من سال گذشته، هم در شبکه یک و هم عضو هیات انتخاب بودم چون زمان بازبینی فیلم ها در هیت انتخاب ساعت ۵ به بعد است بنابراین حضورم در جشنواره منافاتی با کار اداری در صداوسیما نداشت.

احسانی در پایان درباره ادامه همکاری های خود با سازمان صداوسیما بیان کرد: من به هرحال کارمند صداوسیما هستم، حکمم همان زمان به عنوان مشاور معاون سیما خورد و اکنون هم در جلسات طرح و برنامه و اتاق های فکر در شبکه سه شرکت می کنم و مشورت هایی به آقای سیدغلامرضا میرحسینی مدیر این شبکه می دهم.

 

پایان خبر – پایگاه خبری و تحلیلی سوره 

منبع جمع آوری خبر : سامانه خبری صونا

این خبر را به اشتراک بگذارید :