مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد که تعهدات ۶ ماهه دوم سال ۹۴ در خصوص اجراهای نمایشی، تا پایان سال جاری پرداخت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی سوره به نقل از خبرگزاری مهر : مهدی شفیعی درباره تخصیص اعتبار تئاتر در سال ۹۴ گفت: طی گفتگوهایی که با معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم، ان شاء‌الله تا پایان سال جاری اعتبار اداره‌کل هنرهای نمایشی پرداخت می‌شود و ما تا پایان سال تمام مطالبات را تسویه می‌کنیم.

وی درباره تعهدات مالی اداره‌کل هنرهای نمایشی در خصوص تئاترهای به صحنه رفته، تأکید کرد: ما یکسری مصوبات حمایت از گروه‌های نمایشی داریم که حدود ۲ میلیارد تومان و متعلق به نیمه دوم سال ۹۴ است. در ابتدای سال به محض دریافت اعتبار، تعهدات ۶ ماهه اول سال را تسویه کردیم. تعهدات باقیمانده هم تا پایان سال جاری تسویه می‌شوند.

مدیرکل هنرهای نمایشی درباره اینکه آیا با مجلس شورای اسلامی در زمینه بودجه تئاتر در سال ۹۵ رایزنی‌های انجام شده یا نه، اظهار کرد: ما با کمیسیون فرهنگی و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی صحبت و رایزنی کرده‌ایم. خوشبختانه جای نگرانی نیست و نظر این دوستان درباره تئاتر و بالا رفتن بودجه و امکانات آن مثبت است.

شفیعی در پایان یادآور شد: البته همه چیز در خصوص بودجه تئاتر در سال آینده منوط به کل بودجه دولت و همچنین بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص می‌شود.

 

 

پایان خبر – پایگاه خبری وتحلیلی سوره 

منبع جمع آوری خبر : سامانه خبری صونا

این خبر را به اشتراک بگذارید :